VAI VAI Magazine ir aš – kas, kaip ir kodėl?

Sorry my non-Lithuanian readers, this time only in Lithuanian, as I am introducing a new project that I am a part of – a new online magazine. You can of course check it out, because it’s veeery beautiful and charming, but sadly only in Lithuanian. Maybe one day also in English, who knows :) A new recipe coming soon, see ya!

Taigi taigi, jau ne kartą minėjau ir rašiau apie naują elektroninį žurnalą Lietuvos padangėje. Žavių, įkvepiančių, veiklių ir tiesiog puikių moterų iniciatyva gimė VAI VAI Magazine, prie kurio nagus prikišau ir aš. Kaip gi viskas prasidėjo? Prieš maždaug metus gavau elektroninį laišką, kuriame Rūta iš labai gražaus tinklaraščio Žalia Rūta kreipėsi į mane su prašymu atsakyti į kelis klausimus apie tinklaraščius jos rengiamam kursiniam darbui. Smagiai susirašius, bendravimas kuriam laikui pritilo. Vėliau, man būnant Porte, netikėtai gavau Rūtos friend requestą Facebook’e, pradėjome susirašinėti, pasidžiaugėm, jog va, šį semestrą Porte aš, o kitą semestrą ten išlekia ir Rūta. O tuomet sekė žodžiai, jog man grįžus ji turės pasiūlymą. Dėl jo palikti mylimą Portą nebebuvo taip sunku, tad man grįžus susitikome su Rūta ir dar keliomis žaviomis moterimis ir aptarėme tą paslaptingą pasiūlymą – naujas, charizmatiškas, įkvepiantis ir įdomus elektroninis žurnalas VAI VAI Magazine, prie kurio prisidėti buvau pakviesta ir aš. Turbūt nesunku atspėti, jog atsakymas buvo garsus TAIP, vos ne išrėktas iš džiaugsmo :). Susipažinau ir su Viktorija iš dievinu.lt, mūsų vyriausiąja redaktore, puikiai organizuojančia visus darbus ir įkvepiančia tolimesniam darbui. VAI VAI šaknys slypi būtent šiose dviejose moteryse, Rūtoje ir Viktorijoje, o apie tai, kaip viskas gimė kviečiu paskaityti redaktorės žodžio skiltyje žurnale.

11041890_1597720400505664_1033933387949323495_o

Tad kaip gi prisidėjau prie naujojo projekto? Pavasario numeryje šiluma ir gaiva švyti Celebrate Life skiltis, kurioje siūlome keturis labai skanius kokteilius bei užkandžius prie jų kokteilių vakarėliui. Užkandžiai ir buvo tai, ką rengiau pavasariniam žurnalo numeriui. Visi keturi užkandžiai neįtikėtinai lengvai paruošiami ir labai skanūs, tad tikrai siūlau juos išbandyti savo rengiamam kokteilių vakarėliui ar tiesiog paprastam pasisėdėjimui su draugais (skaitykite nuo 51 psl.)

stalas

Žurnalą galite rasti paspaudę štai ČIA. Jau greitu metu mūsų šauni komanda pradės darbus žurnalo vasaros numeriui, kuriame mano fotoaparato objektyvo užfiksuotų vaizdų ir kulinarinių istorijų matysite dar daugiau. Švęskime gyvenimą!

Žurnalas
Tinklaraštis

Facebook
Instagram

Untitled

4 thoughts on “VAI VAI Magazine ir aš – kas, kaip ir kodėl?

  1. aš, žinok, džiaugiuos, kad e. erdvėj atsiranda kokybiškų žurnalų ir, žinoma, maisto :) sveikinimai sveikinimai!

    • Dėkui už sveikinimus! Taip taip, kuo didesnis įdomaus ir kokybiško turinio pasirinkimas Lietuviškoje interneto erdvėje – tuo geriau ir smagiau gyventi :)

Leave a Comment

